آهنگ عادل و میعاد شب به شب

عادل و میعاد شب به شب

Adel Miad – Shab Be Shab 1 400x400 - دانلود آهنگ عادل و میعاد شب به شب

دانلود آهنگ عادل و میعاد شب به شب

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای عادل و میعاد بنام شب به شب با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Adel & Miad  Shab Be Shab With Text And Direct Links

شب به شب هر شب میخونم واسه دل تنگت

آخه حرف میزنی میمیرم واسه صورت قشنگت

بیخودی نیس سر عشقت اگه با همه بجگنم

جنگ چه جنگی سر اون چشمای گیرات

تو فقط حرف‌بزن میمیرم من واسه حرفات

فرشته ای واسم از آسمونی

آخه حیفم میاد تا آخرش پیشم نمونی

تو بهترین قشنگ ترین عزیز ترینی تو دنیا عزیزم

میدونی که میمیرم تا ابد کنار من نباشی من بی تو مریضم

میدونی واسه ی تو میمیرم میدونی نباشی من میگیرم

جنون آنی اگه هر لحظه من چشم تو رو نبینم عزیزم عزیزم

دلبری میکنی تا میبینیم از دور آخه کور بشه چشم حسودامون

آخه میبینی که همه میگن عاشق همیم میفهمن توی حرفامون

عادل و میعاد شب به شب

Adel Miad – Shab Be Shab - دانلود آهنگ عادل و میعاد شب به شب

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» دانلود آهنگ رضا ملک زاده بارون بارون با کیفیت عالی »» دوشنبه 29 آذر 1400
» دانلود آهنگ متین امینی یکی‌ من‌ یکی‌ تو »» پنجشنبه 07 مرداد 1400
» دانلود آهنگ منم مجنون قصه دلم لیلی سرش گرمه »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ دلم تورا میخواهد در این شب بارانی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ تیتراژ مسیر انحرافی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ آره این یه تیکه ماهی به به عجب چشایی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ گیسو علیرضا پوراستاد »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ پیربد قانون »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ های عاشقانه دو نفره »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400