میلاد جلائیان جنگه

میلاد جلائیان جنگه

Milad Jalaeian – Cheghad Zod Miresi 400x400 - دانلود آهنگ میلاد جلائیان "بلک کتس" جنگه

دانلود آهنگ میلاد جلائیان  (بلک کتس) جنگه

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای میلاد جلائیان بنام جنگه با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Milad Jalaeian – Jange With Text And Direct Links

من نمیتونم مثل تو باشم

گاهی خوشحالی گاهی نه

متن آهنگ میلاد جلائیان جنگه

نمیتونم مثل تو باشم

گاهی خوبی گاهی بد با من

از همه دل کندم ببینم چند تا چندم

من خودم عمدا تو رو انتخابت کردم

میام سمت تو با خنده

بهت میگم دلم تنگه

ببین کی صاف و یک رنگه

خودت بگو کی دل سنگه

هنوزم مغز من هنگه تا میفهمی دلتنگه

منو نگام نکن اونجور یکم آروم دیگه مگه جنگه

جنگه کی دل سنگه مغزم هنگه

یکم آروم مگه جنگه

اخم نکن یرز خنده عشق میکنم وقتی یرز برام میخنده

من که دیوونم تو هم که عشقی

تازه فهمیدم که رو موی مشکی

میلاد جلائیان جنگه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» دانلود آهنگ رضا ملک زاده بارون بارون با کیفیت عالی »» دوشنبه 29 آذر 1400
» دانلود آهنگ متین امینی یکی‌ من‌ یکی‌ تو »» پنجشنبه 07 مرداد 1400
» دانلود آهنگ منم مجنون قصه دلم لیلی سرش گرمه »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ دلم تورا میخواهد در این شب بارانی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ تیتراژ مسیر انحرافی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ آره این یه تیکه ماهی به به عجب چشایی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ گیسو علیرضا پوراستاد »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ پیربد قانون »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ های عاشقانه دو نفره »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400