دانلود آهنگ پوریا ملکی توبه

پوریا ملکی توبه

دانلود آهنگ پوریا ملکی توبه

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای پوریا ملکی بنام توبه با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Poorya Maleki – Toba With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

توبه کردم مس نکم دی باده نخوم ناله ی
دلم گوش نکم هیچ وقت مس نکم
توبه کردم هیچ موقع لب و می نیم
یسه توبم شکانم کل دینم سزانم
و پای طاق وسان نیشتم پیکی عرق رشانم
تک دامه طاق وسان و الکل کتامه گیانم
سرم تزان بد مصو چویلم ژیر و بانه
گشته ارام یه نقطه س تمام ای کرماشانه
تو که دلم دلم شکانی منیش توبم شکانم
عصر چویلم بی دنگ و طاق وسان رشانم
تک دامه طاق وسان و عصر چوم رشانم
رخساره شیتم کردیه کاشکای ولیم دیورو بو
بغضم دره ترکه چوم دره کورو بو
ای فلک تیر نیه لیم پرو بالم شکایه
آخر برگ زندگیم و تلخیو نوسیایه

پوریا ملکی توبه


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» دانلود آهنگ رضا ملک زاده بارون بارون با کیفیت عالی »» دوشنبه 29 آذر 1400
» دانلود آهنگ متین امینی یکی‌ من‌ یکی‌ تو »» پنجشنبه 07 مرداد 1400
» دانلود آهنگ منم مجنون قصه دلم لیلی سرش گرمه »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ دلم تورا میخواهد در این شب بارانی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ تیتراژ مسیر انحرافی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ آره این یه تیکه ماهی به به عجب چشایی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ گیسو علیرضا پوراستاد »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ پیربد قانون »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ های عاشقانه دو نفره »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400