آهنگ محمد رضازاده نیمه جون

محمد رضازاده نیمه جون

Mohamad Rezazadeh 400x400 - دانلود آهنگ محمد رضازاده نيمه جون

دانلود آهنگ محمد رضازاده نیمه جون

همینک با ما باشید با آهنگ جدید محمد رضازاده به نام نیمه جون با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Mohamad Rezazadeh – Nime Jun With Text And Direct Links

ابری که عاشق میشه میباره

باز این هوا عطرت رو کم داره
باید بارون بباره باید بارون بباره

دلم آروم نداره

برگی که عاشق میشه میریزه

چند ساله خونه غرق پاییزه

تو نیستیو چشام خیسه

چقد دردت عزیزه

آخ دردت عزیزه

اون ابره توی آسمون من بودم

اون برگ خشک نیمه جون من بودم

یه ابره بیقرارم بزار آروم ببارم

از بس که با خوبی باهام تا کردی

بارون شدم تا چترتو وا کردی

یه ابر بی قرارم بزار آروم ببارم

چشمای تو از بس که مظلومه

انگار یه اقیانوس آرومه

یه دریا روبه رومه

دیگه کارم تمومه

آره کارم تمومه

تو قلب من باش و خدایی کن

رو عرشه دل ناخدایی کن

فقط باش و خدایی کن

منو بازم هوایی کن

بازم هوایی کن

متن آهنگ محمد رضازاده نیمه جون

محمد رضازاده نیمه جون

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» دانلود آهنگ رضا ملک زاده بارون بارون با کیفیت عالی »» دوشنبه 29 آذر 1400
» دانلود آهنگ متین امینی یکی‌ من‌ یکی‌ تو »» پنجشنبه 07 مرداد 1400
» دانلود آهنگ منم مجنون قصه دلم لیلی سرش گرمه »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ دلم تورا میخواهد در این شب بارانی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ تیتراژ مسیر انحرافی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ آره این یه تیکه ماهی به به عجب چشایی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ گیسو علیرضا پوراستاد »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ پیربد قانون »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ های عاشقانه دو نفره »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400