دانلود آهنگ کیانوش بلالی پور برگرد

کیانوش بلالی پور برگرد

78 - دانلود آهنگ کیانوش بلالی پور برگرد

دانلود آهنگ کیانوش بلالی پور برگرد

بعد از مدت ها انتظار دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید کیانوش بلالی پور به نام برگرد  و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید

Download New Single Track By : Kianosh Balali Por  Bargard With Text And Direct Links

از خونه زدی بیرون غمگین و کمی دلسرد

دنیا جای امنی نیست تا شب نشده برگرد

کیانوش بلالی پور برگرد

درداتو نمیندازم من گردن این تقدیر

ای نیمه بی تقصیر

از وقتی درو بستی این خونه کم اورده

عکست داره میخنده تو قاب ترک خورده

دیوونه تو بودم دیوونه ترم کردی

عاشق تر از این میشم ای کاش که برگردی

فرصت بده آغوشم امنیت تو باشه

تو روی زمین خورد با نیت تو باشه

من تکیه به در موندم با دلهره یک مرد

آهنگ برگرد کیانوش بلالی پور

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای کیانوش بلالی پور


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» دانلود آهنگ رضا ملک زاده بارون بارون با کیفیت عالی »» دوشنبه 29 آذر 1400
» دانلود آهنگ متین امینی یکی‌ من‌ یکی‌ تو »» پنجشنبه 07 مرداد 1400
» دانلود آهنگ منم مجنون قصه دلم لیلی سرش گرمه »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ دلم تورا میخواهد در این شب بارانی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ تیتراژ مسیر انحرافی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ آره این یه تیکه ماهی به به عجب چشایی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ گیسو علیرضا پوراستاد »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ پیربد قانون »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ های عاشقانه دو نفره »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400