دانلود آهنگ حمید حسام میخوام

حمید حسام میخوام

Hamid Hesam 400x400 - دانلود آهنگ حمید حسام میخوام

دانلود آهنگ حمید حسام میخوام

همین حالا شنونده سوپرایز جدید حمید حسام به نام میخوام باشید و از شنیدن این ترانه جدید لذت ببرید

Download New Single Track By : Hamid Hesam  Mikham With Text And Direct Links

“آرشیو”

میخوام نشونم بدی از عاشقی چیا بلدی

وقتی میرسم از عشق بگی امونم ندی

حمید حسام میخوام

میخوام وقتی دوتایی یه گوشه شهر قدم میزنیم

دوباره یه ابر شبیه یه قلب نشونم بدی

میخوام همش بهم بگی اونی که میخام میشم یا نه

دو ساعته دارم فکر میکنم بازم میمونه پیشم یا نه

منتظر اون روزاییم که هر کدوم یه خاطرس

روزایی که زنگ میزنم منتظر توام کادو به دست

دلت گرفت با من بخند همینجوری با من بخند

وقتی از هم دوریم تو جم نگاه کنیم بهم یه بند

متن آهنگ حمید حسام میخوام

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای حمید حسام


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» دانلود آهنگ رضا ملک زاده بارون بارون با کیفیت عالی »» دوشنبه 29 آذر 1400
» دانلود آهنگ متین امینی یکی‌ من‌ یکی‌ تو »» پنجشنبه 07 مرداد 1400
» دانلود آهنگ منم مجنون قصه دلم لیلی سرش گرمه »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ دلم تورا میخواهد در این شب بارانی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ تیتراژ مسیر انحرافی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ آره این یه تیکه ماهی به به عجب چشایی »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ گیسو علیرضا پوراستاد »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ پیربد قانون »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400
» دانلود آهنگ های عاشقانه دو نفره »» پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400